dijous, 5 de febrer del 2015

La Falconera
Via : Barba Roja
La via
Primer llarg : Xapa amb restes de pintura vermella a peu de via, una rampa, una doble xapa i es posa dret, tres passos de estreps, una sortida amb bons agafadors i un tram ajagut que ens porta cap a la dreta al peu de una placa amb una bona i còmode reunió. 30 metres, 7 xapes, IIº / IIIº / IVº / Vº / Ae (3 passos) / IVº-- /  IVº / IIIº / IIº / Iº.
Segon llarg : Comença amb una fissura que  arriba al peu de la placa, vaig pujant en Ao fins trobar un forat impressionat  per la ma dreta, despres un forat tan immens com el anterior per la ma esquerra, sortida un xic especial, que no difícil i un còmode tram en diagonal a l’esquerra em porta a la reunió en una còmoda rapissa.  25 metres, 9 xapes, Vº / Vº+ / Ao  (4 passos) / Ae (2 passos) / IVº+ / IVº.
Tercer llarg : Sortida capa la dreta, un ressalt que es pot protegir amb un tasco o friend petit i a caminar per una pedrera, passar a la dreta de un arbre en direcció a la cresta, un altre tram de pedra fàcil però a controlar, seguim amb tendència a la dreta per donar la volta a una pedra que surt com el bec de un lloro, friend mitja / petit i sortida directa no difícil, però amb la pedra a controlar. 55 metres, 2 friends / 1 arbre, IIIº / IVº /  Iº / IIIº / IVº.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments de vies per anar-hi a Montserrat.