dimarts, 3 de març del 2015

Igualada -                    Coll de Comiols – Isona
                           ↘
                            Calaf  -  Ponts
Entrar  al poble de Isona i al seu centre agafar una carretera a la dreta en direcció Boixols, uns dos quilometres desprès de sortir del poble agafar una carretera a la esquerra, direcció Abella de La Conca.
Just a la vista del poble, uns 200 metres abans de arribar-hi agafar un desvio a la esquerra, amb una corba mol tancada, carretera asfaltada, seguir-la fins que se acaba el asfalt, en aquest punt dues pistes, agafar la de la dreta, seguir-la fins a trobar, a la nostre esquerra, un lloc per aparcar 4/5 cotxes ben posats, aparcar en aquest lloc.
A peu  :
Desfer la pista per la que em vingut uns 3 o 400 metres fins trobar una fita, a la vertical de la paret, de aquí seguir un camí els primers metres una mica confós, seguir sempre lo mes recte possible cap a munt, desprès el camí es fa mes marcat i puja directe cap el coll de la esquerra del paret, puja bastant directe.
Una vagada arribats a la alçada de la paret un camí mol marcat al principi i desprès mes diluït, voreja el peu de tota la paret, a tocar del inici de les vies.
Baixada:
Situats a dalt del cim, mirant en direcció al poble (Abella de la Conca) veurem un petit collet, a tir de pedra, anar en direcció al petit collet, al principi per l’aresta i desprès es decanta cap a la esquerra (sentit marxa) una mica descendent, al poc, trobarem unes curtes plaques relliscoses que tenen un curt tram de corda fixa que ens ajudar, sobre tot els dies freds i humits, al final de la corda trobarem un camí mes fresat direcció a l’esquerra fins arribar a un marcat Coll que passarem i a les hores baixa directe fins trobar el camí de pujada, seguir-lo en sentit invers
Les vies de Roca Viella no mes es poden escalar del dia 01d'Octubre al 28/29 de Febrer, la resta del any no es permesa l'Escalada. (informació del Novembre del 2016)
Les vies :
Gutierrez Lo Puto Amo
Los Aberronchaos

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.