dimecres, 5 d’agost del 2015

Vilamala
Via : El Camí dels Alamalivons
La via :
Primer llarg  : Dret amunt, una mica a la dreta desprès a l’esquerra i tornem-hi al centre.
Entre xapa i xapa se escala folgadament, se ha de vigilar les pedres, però les bones ho son mol bones , al mig un pas mes delicat dona el punt. La entrada a la reunió un petit vaumat que nosaltres em superat agafant la presa de colors, sortida per l’esquerra amb forats i agafadors. 40 metres, 9 xapes,  IVº   IVº +  /  IIIº+ /  Vº - Ao /  IVº  /  IIIº   /  Ao – IVº+ / IVº.
Segon llarg  :  Sortim de la còmoda reunió per la esquerra, per una cornisa fàcil, a uns 3/4 metres trobem una mica a la alçada dels ulls una xapa no gaire visible des de la reunió després amunt passant per la esquerra de la vegetació i anant per el terreny mes còmode fins arribar a una zona herbosa, reunió còmoda. 55 metres, 4 xapes,    Iº / IIIº+  / IIIº  / IIº.
 Travessa de enllaç  :  De la reunió, nosaltres em assegurat uns metres que son quasi caminat però de no rellisquis,  desprès amb les cordes plegades  em anat en direcció a un jardí passant per la seva part central que es la mes estreta terreny planer amb pedreta solta, després remuntar per el costat esquerra de una torrentera seca, si no plou, en el tram superior es posa mes dreta però es deixa fer, finalment es torna a ajupir i a les hores em de buscar una còmoda cubeta en la que trobarem la reunió. Uns 100 / 120 metres  caminant i grimpada de Iº / IIº.
Tercer llarg  :  Surt recte a munt a buscar un petit abret, ja anirem troben xapes, arribats a l’arbret es posa dret de veritat, passar a la seva dreta .... agafadors i forats que ens fan pujant gaudint de allò mes, aquest tros dona pas a un mar de còdols a quin millor i a quin mes gros, deixem una vauma a la nostre esquerra i seguim amunt fins entrar a la còmoda reunió. 45 metres,  6 xapes,  IIIº   IVº  /  IVº+  /  IVº.
Quart llarg  : Pressa mes fina per arribar a la primera xapa  la segona esta a prop, però es mol fi i dret, finalment tirem de tramposa per xapar, de aquesta segona, cap a la dreta, fins arribar a un còdol marronós que ressalta sobre el cel blau, després un parell de passos mes fins i la cosa es normalitza, ja estem a la darrera reunió. 15 metres,  2 xapes,  IVº  /  Vº - antena  /  Ao – Vº amb rebava / IVº+ / IVº.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.