divendres, 10 de febrer de 2017

Bergada

Malanyeu

Via :  Badalona
Heu de entona un sentit rèquiem per nosaltres, cada dia estem perden mes el fons, com que no venia el nostre company Martí (es el bo!!) ens proposem anar a una via de plaer ..... Vº / Vº+ i 12 cintes .... perfecte !!!!
El Guillem al L - 1 (foto Esteve)

I un ou !!!!!!  em tingut que treballar de allò mes, per començar la ressenya que portem marca IVº i caram amb els quartsssss !!!  la fissura que marca Vº+ os puc assegurar que me he agafat a tot inclòs en algun moment a la pedra, també he fet un pas de "antena" que es evitable posant un friend i amunt.... però era mol mes còmode  l’antena, que voleu un fa lo que pot, al cap de munt de la fissura 2 xapes en una placa inhumana, però un metre a la dreta unes sabines son les sortida menys difícil, que no fàcil, per a on va quasi tothom, esta ben trepitjat, per fi se arriba al cap de munt, una còmode rapissa i Jo buscant la reunió, que no trobo, miro la ressenya i encara em queda un tros cap a l’esquerra a on es veu una xapa..... ja no estic acostumat a un llarg de 45 metres i difícils ..!!! (per a Jo)
L'Esteve al L - 2

Aquí també trec l’antena per arribar a la segona xapa, potser si hagués anat un xic a l’esquerra era mes fàcil, però això ho he vist des de a dalt .....

Al segon llarg també em fet servir, un cop, l’antena  i al tercer es de agrair que els darrers 5/6 metres, que estan mol descompostos, tinguin tres bones xapes que fan la cosa mol còmoda i tranqui-la.

Total que cada cop em pesa mes el cul i la panxa ...... si segueixo així no crec que aguanti 20 anys mes ....!!
R - 2 des de el L - 3

Inici de la via  : Marca quasi invisible amb el nom, mal picat, Badalona, esta a uns 10/ 12 metres a la dreta de la senyalada amb "AB"  "Alarcon-Baraldes"  Des de el peu de via es veu una xapa a uns 4/5 metres del terra.
Descripció de la via :
Primer llarg  :  Una xapa ens marca el camí per una bonica placa de forats, superada la xapa donem la volta, per la dreta, a un abret al davant una xapa, diagonal ascendent, a l’esquerra una mica de díedre i al cap de munt un altre xapa ens assegura el desplaçar-nos a la paret de la dret, aquí comença el "Vall de bastons" mol ben assegurat, Jo he fet un pas d’antena, se segueix la fissura, trobem un vell pitó amb una baga, no entra el mosquetó, val la pena canviar-la,  se segueix com es pot combinant passos de Ao, amb trams obligats, però sempre ben assegurat, al cap de munt de la fissura, desprès de un tram amb branques-nanses, arribem a una bona rapissa, anar a l’esquerra una xapa ens marca el camí  en diagonal esquerra per una placa de forats, un pas explosiu en el que torno a fer servir l’antena i desprès uns metres mes preciosos fins la còmoda reunió. Pedra de primera i assegurances per anar tranquil. 45 metres, 13 xapes 1 pitó, IVº-IVº+ /  IIIº / Vº / Vº+ - Ao  /  Vº /  IVº  /  Ao / Vº / IVº +
Segon llarg  :   Amunt per terreny agradable a trobar una xapa a uns 8/9 metres seguim amunt fins la entrada a una canal, xapa no visible, remuntar per la canal un metres un xic terrosos fins a la paret del davant, una primera xapa a la que es pot arribar aprofitant un petit díedre situat a la nostre esquerra, per arribar a la segona em fet servir l’antena, desprès difícil però amb mol bons agafadors, una rapissa ens porta un xic a la dreta. xapes un metre a l’esquerra de la canal d’entrada  a la còmoda reunió. 35 metres, 9 xapes, IVº / IIIº / Vº - Ao / Vº
Tercer llarg  :  Se surt clarament a la dreta a trobar una xapa, per una placa preciosa, desprès mes o menys recte amunt  per terreny fàcil, un darrer muret dona pas, per l’esquerra, al collet, tram a vigilar molt, però molt ben protegit. 25 metres, 4 xapes, IVº / IIº - IIIº / IVº.

Baixada :
Anar a la nostre esquerra (segons hem pujat) uns 20 / 25  metres fins trobar els ràpels de la via "Alarcon-Baraldes" Un de 32 metres i un de 58 metres.
Per l’aproximació, descens i mes informació clicar aquí :