diumenge, 6 d’agost de 2017

Tarannà Domèstic

02-08-2017
Malanyeu
Paret del Davessó
Via : Tarannà Domèstic
Ben d’hora... ben d’hora .... parem per esmorzar i comentar la situació que esta de allò mes interessant ... queden 60 dies i som conscients de viure un moment històric. Així que el temps passa i rapit marxem a posar-nos cara a la paret .....
El Guillem al  L - 1  (foto Martí)
Via curta ... rapida i de bixa dificultat ... això si es una mica de aventura te aventura per que el camí no esta marcat i les reunions se ant de equipar, la segona reunió ens ha portat una mica de despiste... be no es que això sigui una novetat per nosaltres ...!!!
L'Esteve al  L - 2 
La primera reunió la em fet en uns arbres al que em posat un parell de cintes, a sobre mateix una baga que també es podria fer servir com marca de reunió. la segona reunió ens la em passat, segons sembla en la ressenya original es fa de una baga, em passat per l’esquerra de la baga sense veure-la ..... be això es lo que ha dit l’Esteve  i a quedat el dubte si ha estat per xinxa al Martí que se havia escollit el millor llarg, clar que també podria ser que el Martí lo així esperonat per així tindre unes fantàstiques fotos del darrer tram de la via, ja que li em pogut fer de costat i sembla que estigui a "La Nord"
El Martí al  L - 3 
Situació de la via :  Queda a l’esquerra de la via Aïna i de la via "Malalts de Roca" i"Tocant el Cel". El peu de via esta situat a sota de una pedra que sembla un gran escut.
Totes les vies de ressenyades en aquest blog
Primer llarg  :  Comencem sota l’escut de pedra característic i el passem per la esquerra per situar-nos a sobre, aquí una rapissa còmoda que em de seguir cap a l’esquerra a on veurem una baga, recte amunt per una placa mol maca i de dificultat mol còmoda, a sota del gran arbre tres mini canals, em pujat per la del mig al cap de munt una baga, em entrat per una cornisa fins una baga, però em baixat un parell de metres per fer la reunió a la ombra de uns arbres que em equipat amb un parell de cintes per fer la reunió. 40 metres, 5 bagues, IIIº+ / IVº / IIº / IVº- / IVº.
Segon llarg  :  Recte amunt superem una petita agulla i trobem un còmode replà que travessarem de front per pujar per una bonica placa que passa entre mig de dues zones de vegetació, al cap de munt es pot anar a la dreta i assolir una petita rapissa a on trobarem una baga i en teoria es la R-2.
Nosaltres ens em desviat un parell de metres a l’esquerra tot pujant una mica per l’esquerra de un bonic esperó,  no em vist la baga, em seguit per terreny mol maco fins fer reunió a sota de la carena de un arbre i un friend. 40 metres, 2 bagues, IIIº / IVº / IVº+
Tercer llarg  :   Estem a l’esquerra del cim de una agulla tombada, es flanqueja  en horitzontal per anar a trobar la base de un esperó que puja al cim de la cinglera, es puja per la dreta amb uns passos mol macos i aeris. 15 metres, 1 baga, IVº / IVº+
La baixada : Anar uns 10 metres a la dreta trobem una instal·lació de ràpel de la via Aïna.
Per l’aproximació, descens i mes informació anar al següent enllaç :