dimarts, 21 de novembre del 2017

Vies  :  C'est bien toudu tout ça  i  Je sais pas qui c'est
2017-11-06
C'est bien toudu tout ça El Ismael al l-1 la Marisa assegurant
El equip de escaladors tranquils ens anem a fer un parell de vies de allò mes agradables, esmorzar relaxat i tranquil per desprès anar a peu de vies i gaudir de l’entorn tot xerrant amb la gent que tenim al voltant, val a dir que cada dia trobem gent escalant alguns per el seu compte i altres amb guia que els hi imparteixen cursets d’escalada a peu de terra, lo que si es cert es que es un constant anar i vindre d’escaladors per les Gorges si segueix així aviat sera la principal font de ingressos del poblet.

C'est bien toudu tout ça  L - 2  (foto Ismael)
C'est bien toudu tout ça
Tres llargs mol agradables amb una pedra de primera en quant a qualitat, agafadors i adherència, equipat generosament amb xapes.
C'est bien toudu tout ça  La Marisa al L - 3
Primer Llarg  :  Comença amb uns graons còmodes fins arribar a una placa amb dues xapes, es el pas mes difícil de la via, se surt per la dreta, una fissura amb uns agafadors de fabula, un altre placa i a sobre de aquesta la reunió que queda un parell de metres a la nostre dreta. 27 metres, 6 xapes, IIIº / IVº / IVº+ / IVº / IIº
Segon llarg  :  A sobre de la reunió un blog ens barra el pas, pasar-hi per la dreta,un cop a sobre anar en diagonal a l’esquerra, mol còmodament fins trobar la reunió. 15 metres, 3 xapes, IVº / IVº+ / IIº+.
Tercer Llarg  :  Una placa farcida de bons agafadors ens permet arribar a sota de una fissura i amb la seva cooperació remuntem el pas mes delicat del llarg, seguim placa amunt, desprès per una petita canal situada a la nostre dreta fins a la reunió. 28 metres, 6 xapes, IVº / IVº+ / IVº / IIIº.
Descens en dos Ràpels seguint la via, reunions equipades per rapelar.
Je sais pas qui c'est
A la esquerra de d’anterior segueix la seva tònica i continua la diversió encara que aquest itinerari no mes te dos llargs.
Primer Llarg  :  Arribar a la primera xapa es fa amb molta comoditat, ara dos passos drets però amb unes bústies fantàstiques, desprès es van succeint els passos amb elegància fins arribar a la reunió. 30 metres, 5 xapes, IIIº+ / IVº+ / IVº - IVº+.
Segon Llarg  :  recte amunt per una placa generosa en agafadors tant per la quantitat com per la qualitat, al cap de munt i ja a sota de la reunió un pas un xic raret, que no difícil, es pot assegurar amb un pont de pedra, reunió un xic incomoda. 30 metres, 8 xapes, IIIº+ / IVº - IVº+.
Descens en dos ràpels seguint la via, reunions equipades per rapelar.