dilluns, 21 d’agost de 2017

Ports de Beseit
L'Espill
Via :  Heroes Abstenerse
El mon es un calidoscopi de colors i va per a on li peta ....
teníem que comença d’hora .... mol d’hora en una via llarga per evitar el Sol ..... ves per on als col·legues els hi surt feina ....!!!! no es pot sortir amb gent en edat laboral .....
El Guillem al  L - 1
Com tenen remordiments, per sortir al migdia, em diuen res ... 4/5 minuts de aproximació ....  me ant enganyat quasi arriben als 8 minuts i a sobre com el aparcament esta ple en de deixar el cotxe mes de 200 metres lluny i a sobre de pujada al tornar .....
Res una via de IVº no patiràs .... jejejeje també te IVº+ així que enganyat per tots els costat .... per que et fiis dels col·legues....!!!!
L'Ismael  al  L - 2
Una cosa es de agrair son quarts de una i fem el primer llarg a la ombra, cosa que aprofito per fer-lo i ells ben contents .... es clar que estan contents el segon i el tercer son mol mes macos .... mira que son mal aparracats........
Un es pacífic i ho accepta amb resignació i es que son tan bons col·legues i tenen uns "casquetes" amb unes copetes de conyac que........ be, sempre em tracten amb massa condescendència.
La Marisa al  L - 3
La pedra de primera, mol ben assegurada, curta i en el grau just per que els "cagabandúrries" gaudim de una bona estona cara a la paret.
Aproximació a la via : Aparcar a la entrada dels estrets (http://guillem2.blogspot.com/2015/10/ports-de-beseit.html)
Seguí el camí fins situar-nos a sota de un bony característic, davant a l’esquerra, a l’extrem dret de una cinglera es anomenat "L'Espill"  en aquest punt remuntar directe fen unes curtes sigues sagues fins el peu de una fissura, a la seva dreta es veu les xapes de la via. (des de el cotxe uns 6/10 minuts).
Dades de la Via :
Primer llarg  :  Situats al peu de la canal es puja per la dreta, un pedestal còmode ens apropa a la primera xapa, ara per placa una mica a l’esquerra de les xapes per terreny amb bons agafadors i en algun moment un xic minsos, se arriba a la reunió que esta preparada per rapelar. 15 metres, 6 xapes, IIIº / IVº / IVº+ / IVº
Segon llarg  :  Se surt per l’esquerra de la reunió amb uns passos en "X" ara toca uns passos una mica mes que verticals però amb uns agafadors per gronxar-se, un cop superats uns passos a l’esquera i tornar a la dreta fins una gran vauma, la reunió la trobarem al cap de munt de la vauma a l’esquerra en un forat al peu de un petit díedre. 20 metres, 6 xapes, Vº / IVº / Vº-- / IVº / IIIº
Tercer llarg  :   Sortida amb un pas de Ae per superar la vauma desprès per el díedre en "X" còmodament fins el cap de munt que anirem a la nostre dreta per trobar la reunió. 15 metres, Ae / Vº / IVº+ / IVº / IIIº
La baixada : Des de la darrera reunió un ràpel de 55 metres ens deixa a peu de via.
Per l’aproximació, descens i mes informació anar al següent enllaç :
Per anar per carretera anar al següent enllaç :
 Per un lloc de hostatge perfecte i genial tant a mitja pensió com en pla refugi els meus companys os tractaran de "Lo Milloret de Lo Mon"