diumenge, 18 de juliol del 2021

Roca Subirana

Via  : La Broca

Aproximació en cotxe

Aproximació a Peu : 10 minuts escassos, el camí i el peu de via es toquen.

Descripció  :

Primer llarg  :  Puja recte  per terreny agradable i assegurat, quant se ajup encara mes la reunió ens queda a l’esquerra. 18 metres, 4 xapes, IIº / IIIº / IVº / IIIº

Segon llarg  : Se surt per la dreta per pujar uns metres per una mena de fissura, per desprès anar en diagonal a l’esquerra, abans de arribar a un arbre, una xapa a sobre nostre, pujar recte a trobar-la, uns passos una mica drets i amb pedra a controlar, seguir amunt fins uns arbustos, es pot posar una baga, que li aniran be als segons, anar ara en diagonal ascendent a la dreta, aquí trobarem la reunió que te una broca encastada i que dona nom a la via. 18 metres, 4 xapes, IVº / IVº+ / IVº.

Tercer llarg  :  Pugem un parell de metres recte per desprès flanquejar a l’esquerra i seguir recte amunt fins la carena, reunió, amb dues xapes, en una pedra a peu pla. 25 metres, 3 xapes, IVº / IIIº / IIº

Baixada  : Seguir la carena cap a l’esquerra uns 20 metres fins un arbre que te una instal·lació de ràpel, 30 / 35 metres fins el camí.

Racó del Guillem

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments de vies per anar-hi a Montserrat.