dilluns, 24 d’octubre del 2022

Per la Canalla

22-10-2022

Sant Llorenç de Montgai

La Piràmide (El Triangle)

Via : Per la Canalla

Aproximació

A peu .
De l'aparcament de l'esquerra surt un bon camí, ben marcat que porta a les excavacions, pugem un parell de trams d'escales i trobem dos llocs a tocar (3/4 metres) del peu del Triangle o Piràmide, el primer porta al peu de via de "Treballant per la Jubilació" i el segon al peu de via de "Per la Canalla", uns dos o tres minuts des del cotxe
La via :
Primer llarg :
Se surt ben a la dreta del peu de La Piràmide o Triangle, xapes ben visibles, puja més o menys recte amunt, a mitjana alçada va un xic a la dreta per després tornar a l'esquerra (vertical de la R-0) reunió en una àmplia i còmode rapissa. 27 metres, unes 12 xapes, IIIº - IVº--.
Segon llarg :
Recte amunt travessar un tram ajupit fins a arribar a la pedra més dreta, aquí trobarem xapes mes a l'esquerra, anar sempre cap a la dreta, en un moment donat anar a la dreta per després anar recte amunt fins a arribar al cim de l'agulla, comada reunió. 25 metres, unes 8 xapes, IIº / IIIº / IVº / IIIº
Baixada :
Per darrere l'agulla un marcat camí ens porta de pet a l'aparcament interior en uns cinc o vuit minuts.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.