divendres, 14 d’abril del 2023

Malanyeu
Paret del Davessó
Via : La Directa Carla

Arribats a peu de paret veiem una filera de xapes que no recordàvem al costat de l'entrada de LA Carla i un escrit que posa directe.
Una entrada bonica de bona pedra i grau amable, ben assegurada fins a sota de l'arbrat, una reunió penjada, que no ens fa el fet, una mica més amunt una reunió a la dreta a ple Sol i amb una continuïtat incerta, així que entrem a la primera reunió de La Carla per la dreta, un xic guarro.
Aproximació: Amb Cotxe i a Peu
La Directa Carla
Primer llarg : Surt un parell de metres a la dreta de l'inici de La Carla, escrit amb retolador (petit) "Directe" placa molt maca pedra bona, boníssima, grau amable si et busques la vida ara un metre a la dreta, ara un metre a l'esquerra de les xapes, pujar recte i és mant en el IVº amb algun pas aïllat de IVº+, s'arriba a una reunió penjada, la passem de llarg i entrem a la primera reunió de La Carla per la dreta dels arbres per terreny una mica precari. 35 metres, 9 xapes, IVº - IVº+
Segon llarg :
Recte amunt de la reunió, es pot pujar recte més fi, més fàcil un xic a la dreta, però més atlètic, passar la xapa per l'esquerra més fàcil, recte amunt més difícil, després amb certa tendència a la dreta, un esglaó que fa una petita rapissa i una darrera xapa per entrar a la reunió. 30 metres, 3 xapes, IVº - IVº+ / IIIº / IVº
Tercer Llarg :
Se surt un xic a la dreta de la reunió per una bonica i curta placa amb la sortida amb pedra a controlar, un tram per uns blocs un xic més fàcil, situats en aquest punt tenint a la nostra esquerra una doble fissura vertical, una xapa un xic alta, que es pot agafar entrant per la dreta (tascó o friend possible) i sortint per l'esquerra (Ao) per situar-nos en la fissura de l'esquerra, la mà dreta té un bon agafador vertical un xic amagat que facilita el seu ascens fins a la darrera xapa, d'aquí un parell de metres a l'esquerra per entrar a la reunió. 30 metres, 4 xapes (Ao) / IVº / ( Ao )/ IV+ / IVº
La baixada :
Per la mateixa via anant seguint les reunions.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.