Pàgines

Via: Nil

Aproximació amb cotxe.
Aproximació a peu:
Des d'on hem deixat el cotxe hem tingut uns deu metres per la pista, en total de 10 a 30 segons de marxa, segons aptituds físiques.
La via: Nil
Primer llarg: A l'esquerra de les qui hi ha en aquest sector, nom amb retolador a peu de via. Una vaga d'un pont, marca l'inici, sobre d'aquesta una gran pedra amb una xapa, per arribar-hi es pot pujar per la dreta, més difícil, per l'esquerra menys difícil, després de xapar per l'esquerra anar recte amunt un seguit de petites plaques i petites canals (sanejades) ens porten a l'alçada de la reunió, que trobarem a la nostra esquerra. 25 metres, 1 baga 6 xapes, IVº - IVº+
Segon llarg:
Se surt per l'esquerra de la reunió, un cop a la tercera xapa fer un flanqueig a la dreta, amb bons agafadors de mans, una altra xapa assegura un bonic tram de bona roca, un tram curt de verd i un ramonage guapo en què s'ha de comprovar, la fiabilitat d'algun agafador, ben assegurat. 30 metres, 7 xapes, IVº / IVº + / / IVº / IIIº / IVº.
Tercer llarg:
Recte amunt de la reunió, bonica sortida, després de la segona xapa un tram de quasi caminat per arribar a una bonica placa assegurada amb una xapa i que és per gaudir, al cap de munt d'una mena d'agulla veurem una xapa a la dreta a l'altre costat de la canal, (de la veïna via) un pas espatarrat i amunt, un darrer pas un xic balmat ens deixa a la reunió comuna d'altres vies. 30 metres, 4 xapes, IVº / IIº / IVº+ / IVº / --.
Descens
en un primer ràpel d'uns 10 metres i després un segon ràpel d'uns 55 o 58 metres fins al peu de via.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.