Pàgines

Alòs de Balaguer
Serrat del Poll
Via  :  Canto por Soleares

Des del cotxe caminem cap a l'esperó que es retalla, tot seguint la pista, un xic abans d'arribar es veu una mica més amunt un cercle amb una fletxa que marca l'inici de la via, tot plegat uns 2 o 3 minuts.

La via

Primer llarg : Se segueix per sobre del cercle i fletxa, picat a la paret, amb certa tendència a l'esquerra i després recte amunt, es veu bastant de vegetació però no molesta i el recorregut és per pedra de primera amb bons agafadors, fins que per verticalitat els darrers metres per zona relativament fàcil, fins a un arbre a on es fa la Reunió. 50 metres, 3 xapes i alguna baga savinera, IVº / IVº+ / IVº / IIIº / Iº

Segon llarg : Per l'esquerra d'una llastra per una placa deliciosa amb uns bons agafadors i bona qualitat de la pedra, anar-hi - anant, una mica de diagonal a la dreta ens fa prestar una mica d'atenció i no et adones i estàs a la Reunió, també d'un arbre amb una bona sirga metàl·lica. 30 metres, 4 xapes, IVº / IVº+ / IVº / Vº / IVº / Iº

Tercer llarg : Un llarg flanqueig a la dreta fins a donar la volta al esperonet que tenim a la dreta un raspall d'escombra posat en un forat de la paret marca el lloc a on fer Reunió. 60 metres, caminat / Iº / caminant

Quart Llarg : Una marcada diagonal a la dreta un pas delicat per arribar a la xapa i sortida franca després caminat fins al peu de la placa, una argolla a la paret serveix de Reunió. 20 metres, 1 xapa, IIIº / Vº / IVº / caminant.

Cinquè llarg : Des de la reunió recta amunt, pedra de primera... agafadors de luxe, fins que les cames tremolen en mirar a baix i aleshores un petit pont de pedra a l'alçada del màlic ens permet posar un coordino, ara millor, segueix el festival de presses fins a un pont de pedra amb una sirga, d'aquí es veu una xapa després un altre, flanqueig quasi horitzontal per anar a trobar una altra xapa de la via del costat i amunt tot gaudit com a nens, arribar a la darrera xapa m'ha costat un xic i he hagut de posar un petit friend en una fissura de l'esquerra. 35 metres, 5/6 xapes, 2 ponts de pedra, 1 friend, IVº / Vº / Vº+ / Vº

Baixem amb un Ràpel, de 55 metres, des de la darrera reunió fins al camí de baixada, després caminant, fins a la pista.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.