Pàgines

Paret del Davessó
Via :  Adéu Espanya
Descripció de la via :
La via està situada a la dreta de la Piràmide i mol a prop de l'inici del gran sostre (en diagonal) té a l'altura del cap i darrere un arbre marcades les lletres "AE" i està situada un xic a la dreta de la Badalona.

Primer llarg  : Comença amb l'ajuda d'un robust arbre que ens facilita els primers metres per accedir a la primera xapa, un xic a l'esquerra una baga i després comença a posar-se dret, pedra d'excel·lent qualitat, anem pujant per una placa en la qual no val badar fins a sota d'un petit desplom, en aquest punt, un parell de passos a l'esquerra per arribar, amb dificultat, a la darrera xapa i a una llastra que ens facilita l'entrada a la reunió. 30 metres, 7 xapes 1 baga, IV / IVº+ / Vº/ Vº+ - VI- / Vº / Vº+/ IVº+.
Segon llarg : Se surt de la reunió per l'esquerra per una placa delicada, fins a un petit arbre i després a l'esquerra a trobar una canal per la qual es puja amb una dificultat més moderada, sortim per la dreta fins a estar a l'altura d'un arbre i inici d'una canal als que arribem tot fent uns passos de flanqueig cap a la dreta, un cop a l'arbre es puja per la canal amunt fins al peu d'una curta placa ajaguda, que té una xapa al seu cap de munt, un cop passat aquest entrem a la reunió. 25 metres, 4 xapes 3 bagues, Vº / IVº+ / Vº + / Vº / IIIº / IVº.
Tercer Llarg :
Se surt amb tendència a l'esquerra, vertical amb pedra molt bona i plena de forats, que només permet posar les primeres falanges dels dits, després de les dues primeres xapes pren una marcada tendència a la dreta, tot perseguint les bagues dels ponts de pedra quan la dificultat baixa passem per un parell de terrasses que ens porten fins a la reunió. 25 metres, 2 xapes 3 bagues, IVº+ / Vº / IVº / IIIº.
Quart llarg :
Un llarg per arribar al cap de munt de la cinglera. Se surt recte amunt fins a una baga, uns 3/4 metres, d'aquí a l'esquerra amb un pas a controlar la pedra, passem per darrere d'un arbre i ens enfilem a un altre arbre, situat a la nostra esquerra, un cop darrere d'aquest i una mica més a l'esquerra una curta placa amb una xapa al cap de munt, després d'aquesta xapa anar a l'esquerra per trobar la darrera reunió. 20 metres, 2 bagues 1 xapa, IVº / IIIº / IVº+ / IVº / IVº+.
Baixada : Hem seguit les reunions que estan preparades amb anelles, atenció el primer ràpel és millor fer-ho seguint la via amb una tendència a la dreta i passant entre el primer arbre i la pedra i fer-ho curt pel gran perill de què les cordes es quedin enganxades, un segon ràpel curt fins a la R-2 i després recte avall en un ràpel llarg.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.