dilluns, 5 de juny del 2017

Paret del Davessó
Via : Badalona

Dades de la via  :
Primer llarg  : A peu de via surt el nom "Badalona" es puja recte amunt fins sota de un arbre que es passa per sota i cap a la dreta, desprès per sobre a l’esquerra, es puja per un petit díedre fins encara la placa, al segon pas ens trobem amb un pas delicat, dues petites fissures verticals podrien ajudar... però no tenim nivell i trèiem l’antena, segueix be, després un tram que te les xapes per la placa i que pita "xungo", un metre a la dreta una petita canal amb restes vegetals que ens faciliten aquest tram, per desprès fer un curt flanqueig a l’esquerra, ara un pas que fa penjar el cul, bon posicionament de peus i al segon moviment un agafador de somni a la nostre esquerra, amunt fins la reunió. 45 metres, 13 xapes 1 pitó, IVº-IVº+ / IIIº / Vº / Antena / Vº - Ao / Vº / IVº / Vº+ / Vº /IVº+

Segon llarg  :  Se surt recte amunt per terreny còmode, entrem a una mena de canal a la nostre dreta i entrem en un grupet d’arbres per la dreta, a la placa del davant es veuen les xapes ben seguides, un metre a la dreta per una fissura es pot pujar una mica amb un peu a cada banda fins a prop de la tercera xapa, un cop xapat em gronxo de la xapa per quedar a la vertical i la resta es mes assequible, amb bons agafadors fins a la reunió. 35 metres, 9 xapes, IVº / IIIº / Vº / Ao / Vº.

Tercer llarg  :  Se surt recte amunt per terreny còmode fins situar-se a sobre de la placa, un cop aquí el terreny es bastant fàcil fins sota de un muret que no te bon aspecte, però que esta mol ben protegit i que quant te agafes no es belluga res, flanqueig a la dreta per entrar a la reunió. 25 metres, 4 xapes, IVº / IIº-IIIº / IVº
Baixada :
Es pot baixar per la via, nosaltres em preferit caminar, cap a l’esquerra, uns 20/25 metres i trobar els ràpels e la via "Alarcon - Baraldes" que son mes còmodes, un primer de 32 metres, i un segon de 58 metres.
Per l’aproximació, descens i mes informació anar al següent enllaç :

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.