tradueix a :

diumenge, 14 de setembre del 2025

La Cantera

10-09-2025

Barcelones

Garraf

La Cantera

Via :  ???


L'Esteve al L - 1

Aproximació amb cotxe

Venint de Barcelona per l’autovia, passar Castelldefels i just abans de l’entrada als túnels de pagament agafar sortida a Sitges per la C31. Seguir per les corbes de la costa fins a trobar la senyalització de direcció “Garraf”, seguir la carretera per sota el poble fins al passeig que porta al “Port Nàutic de Garraf”, aparcat en aquesta zona el més a prop possible de l’entrada al Port. A l’estiu és de pagament. A partir del 30 de setembre, no es paga aparcament, ho posa a les plaques informatives.

Aproximació a peu

Un cop hem aparcat  seguir el passeig fins a estar al davant de l’entrada del “Port Nàutic de Garraf” a la dreta un corriol planeja per sota de la paret a la dreta “La Cantera” i al davant “La Falconera”.

A partir d’aquí l’arribada a les diferents parets dependrà de la via a la qual se'n vagi.

Fins al centre de l’esplanada i abans de començar la pujada a les vies, contar de 02 a 08 minuts depenent del lloc on s'aparqui i de les condicions fisques.

La via

Inici de la via

A l'esquerra del tot de “La Cantera” un frondós arbre amb un petit replà a tocar de la pedra que està a l’ombra, una xapa vermella a l’altura del cap i a la seva dreta un parell de xapes blanques visibles.

Primer llarg :  La xapa està un xic alta, uns primers passos per pedra arrodonida fins a la xapa, una segona xapa recta amunt, ara un pas més difícil i flanqueig a la dreta a buscar una tercera xapa, d’aquest recte amunt per plaques inclinades i arrodonides, trobarem un parell més de xapes. Reunió amb anelles per rapelar. 25 metres, 5 xapes, IVº / Vº / IVº / IIIº - IIIº+.

Segon llarg : Per la dreta una xapa assegura un pas difícil per després unes grades fins a la reunió rápelable. 15 metres, 1 xapa, IVº / Vº / IV / IIIº / IIº.

Baixada : Un ràpel de 40 metres.

Vies per la Canalla a Montserrat

Vies per la Canalla a la resta

Més Vies per anar-hi

Més vies a la resta