diumenge, 25 de juny del 2017

Malanyeu
Paret del Davessó
Via : Del Aniol
Inici de la via  : Entre la Carla i la Montse Curtó. A peu de via a l’alçada del genoll escrit amb retolador, mol feble.
Dades de la via
Primer llarg  : Estem al peu de un petit llom amb tendència cap a la dreta, a uns 7/ metres en un abret una bagues, no visible des peu de via, a sobre un tram trencat, no anar-hi, seguir una mica mes a la dreta i pujar recte amunt anant passant per entre mig de petites illes de vegetació, pedres a controlar i abundància de bagues, als 30 metres tenim un arbre amb una petita plataforma, muntar la reunió al arbre. 30 metres, 6 bagues 1 pitó, IVº- / IVº / IVº+ /IVº
Segon llarg  :   Des de la reunió a l’esquerra una placa i un pitó ben visible, el inici es mol còmode i la dificultat va pujant trobarem dues bagues i desprès en uns matolls verds podrem col·locar un friend petit per assegurar un parell de metres mes fins, aquest tram la pedra es excel·lent, ara ens trobem un dau que superem una mica per la dreta ... una mica per el mig i entrem en una petita illa de arbres, en la que muntem la còmoda reunió. 25 metre, 1 pitó 2 bagues, IVº+ / Vº / Vº+ / IIº / IVº+
Tercer llarg  :  Se surt cap a la dreta, quasi caminat i es puja a un arbre que queda per sobre nostre i a la dreta, de aquí es veuen 3 bagues, la sortida del arbre es explosiva i em posat un friend, un cop els peus a l’alçada del cap ja arribem a la baga i ens anem cap a l’esquerra per anar remuntant una bonica placa, un cop superada trobarem dos pitons per fer una incomoda reunió, ens la saltem i seguim a munt un xic cap a la dreta un altre pitó ens marca el camí i protegeix la entrada a la reunió que te un tram dret i amb pedra a controlar, reunió en un còmode arbre. 25 metres, 3 bagues 2 pitons, Vº+ / Vº / IIIº+ / IVº+.
Quart llarg  :  Se surt per la dreta per tot seguit tornar a l’esquerra i situar-se a sobre de una petita agulla, des de aquí recte amunt per pedra extraordinària i grau amable fins una grossa sabina que te una baga, passar per el mig de la savina i se arriba al final de la via. 15 metres, 1 baga, IVº
Baixada : Remuntar 7/8 metres la cresta i trobarem els ràpels de la via "Montse Curtó" Un de 35 i un 55 metres
Per l’aproximació

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.