divendres, 27 d’agost del 2021

Via  : Montse Curtó

Aproximació

Descripció  :

Dades de la via  : A peu de via dos caps de burí a l’alçada del melic

Primer llarg  :  Dos xapes ben visibles des de terra, grau amable però que no val a badar, una tercera xapa en una mini canal per anar un xic a la dreta i pujar recte amunt, un parell de sabines a on es poden posar alguna baga, si ens fa falta i entrada a la reunió. Roca excel·lent, reunió un xic incomoda. 25 metres, 5 xapes, IVº / IVº+ /IVº

Segon llarg  :   Se surt cap a la dreta un parell de metres per desprès pujar recte amunt fins una mena de vira i ara cap amunt en diagonal a la dreta, pedra excel·lent, fins sota de la reunió, uns darrers metres menys difícils i còmoda reunió. 30 metres, 10 xapes, IVº / Vº / IVº+ / IVº / IIIº.

Tercer llarg  :  Per l’esquerra per terreny fàcil fins el peu de una placa, que va pujant de grau fins els dos darrers passos que picant una mica, ben assegurada, en cas de necessitat es pot posar un estrep i resol, travessem un terreny fàcil i ens situem al peu de un altre placa, aquesta mes generosa en quantitat i qualitat dels agafadors, la pugem per una fissura en diagonal cap a la dreta, ben assegurada, fins posar-nos al mig per anar trobar el final de la via. Roca excel·lent. 35 metres, 10 xapes, Iº / IVº+ / Vº+ - Ao / IIº / IVº+ / IVº.

Baixada : Seguint la via 2 ràpels de 35 i 55 metres.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.