dijous, 5 de febrer del 2015

Via : Barba Roja
La via
Primer llarg :
Xapa amb restes de pintura vermella a peu de via, una rampa, una doble xapa i es posa dret, tres passos d'estreps, una sortida amb bons agafadors i un tram ajagut que ens porta cap a la dreta al peu d'una placa amb una bona i còmoda reunió. 30 metres, 7 xapes, IIº / IIIº / IVº / Vº / Ae (3 passos) / IVº-- / IVº / IIIº / IIº / Iº.
Segon llarg :
Comença amb una fissura que arriba al peu de la placa, vaig pujant en Ao fins a trobar un forat impressionat per la mà dreta, després un forat tan immens com l'anterior per la mà esquerra, sortida un xic especial, que no difícil i un còmode tram en diagonal a l'esquerra em porta a la reunió en una còmoda rapissa. 25 metres, 9 xapes, Vº / Vº+ / Ao (4 passos) / Ae (2 passos) / IVº+ / IVº.
Tercer llarg :
Sortida capa la dreta, un ressalt que es pot protegir amb un tascó o friend petit i a caminar per una pedrera, passar a la dreta d'un arbre en direcció a la cresta, un altre tram de pedra fàcil però a controlar, seguim amb tendència a la dreta per donar la volta a una pedra que surt com el bec d'un lloro, friend mitja / petit i sortida directa no difícil, però amb la pedra a controlar. 55 metres, 2 friends / 1 arbre, IIIº / IVº / Iº / IIIº / IVº.

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments de vies per anar-hi a Montserrat.