dimecres, 5 de setembre del 2018

Esquerra de les Antenes
Via  :  D'en Guillem
Aproximació  :
Desprès d'aparcar baixem per la pista uns 100 metres, una doble fita marca l'inici del camí que porta a peu de via, seguir les fites fins al inici de una torrentera, al principi oberta, que mica a mica es va estrenyent, seguir recte amunt per el seu interior i ens deixarà al peu de la paret a tocar de la via De La Núria,  un corriol que surt a la esquerra, ens porta al peu de la via D'En Guillem.
De  20 a 30 minuts, caminat, segons forma física.
Mes informació de com arribar en cotxe a:
Descripció de la via :
Primer Llarg  : Un primer pas en que l'estrep ens anirà be, després una tibada de cinta i una sortida de Vº (no obligat) ens porta a unes plaques de IVº,  seguim en diagonal a la dreta fins la reunió. 30 m, 11 xapes, Ae /Ao / Vº / IVº / IIIº.
Segon  Llarg  :  60 m, caminant, 2 xapes per marcar el camí.
Tercer Llarg  : Se surt per l'esquerra per terreny no gaire difícil, després torna a la dreta i amunt, però amb la pedra a controlar. 30 m, 5 xapes, IIIº - IIIº+.
Quart LLarg  :  30 m, caminant, 2 xapes per marcar el camí.
Cinque Llarg  : Se surt marcadament a l'esquerra a trobar el punt mes febles de un marcat extraplom, el superem amb un pas d'estrep i sortida per una bonica placa, tendència a l'esquerra. 20 m, 5 xapes, IIIº /  Ae / Vº / IVº+ / IIIº.
Sisè Llarg  : Se surt cap a la dreta amb una tibada de cinta per entrar en la placa i fer un pas de estrep del que se surt amb mol bons agafadors fins a la reunió. 25 m, 9 xapes,  Ao / Ae / Vº / IVº+ - IVº / IIIº.
Setè Llarg  :
 Se surt per l'esquerra per desprès anar en diagonal a la dreta, a mitja tirada trobem una petita zona herbosa en la que hi ha instal·lada una curta corda fixa, seguir amunt per desprès anar un xic a la dreta i pujar fins la reunió. 30 m, 10 xapes, IVº - IVº+.
Vuitè Llarg  :
Se surt per la dreta fins situar-nos en una placa amb els agafadors mol justets, pas de agafar-se a la cinta, se segueix amb certa tendència a la dreta fins a sota de un petit espero per sobre del que farem un pas de flanc a la dreta per seguir amunt. 30 m, 12 xapes, IVº - IVº+ / Ao / Vº / IVº+ - IVº.
Novè llarg  :
Dos opcions :
A) Anar caminant en diagonal a l'esquerra fins un tram de roca dret, de uns 3/4 metres,(IVº+ / IVº) que esta assegurat amb una xapa. reunió a l'altre vessant.
B) Seguir recte caminant fins a sota de un extraplom, pas d'estrep i sortida atlètica (Ae / Vº) reunió a dalt.
10 m, 1 xapa.
Baixada caminant cap l'esquerra consultar les especificacions, o be pujar fins les antenes i baixar per la pista forestal, fins el lloc de aparcament
Via  :  De La Núria

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.