dilluns, 5 de juny de 2017

Malanyeu

Paret del Davessó

Via : Badalona
De nou a casa... em retrobo amb els companys i celebrem el retrobament amb un bon esmorzar, comença la calor, però nosaltres no ens podem estar de parlar del "judici nostre de cada dia" i es que estem vivint un moment que està fent historia i sortirà als llibres de text dels fills dels vostres fills ...
El Martí al  L - 1
finalment i a pesar nostre ens dirigim a la part del mig de la nostre trobada... es a dir a escalar ...ufff quina mandra, però si no ho justifiquem "La Senyo" no ens deixarà sortit amb els col·legues encara que tot dient ... però encara surts amb aquells impresentables .....?
El Guillem al L - 2 (foto Martí)

La via està be, de roca excel·lent, bons agafadors i ben protegida, el primer llarg te un pas, per nosaltres, que pica però es pot fer servir l’antena o posar un friend petit per facilitar-lo la resta sense ser fàcil, es va fent un darrer pas que penja una mica, però que si situes be els peus ho remuntes be. Al segon llarg uns passos mol difícil si segueixes la línia de xapes, si vas un metre a la dreta per una fissura - díedre, fins la tercera xapa no es tant difícil, desprès de xapar gronxada per posar-te a la vertical i mol mes humà fins la reunió.
L'Esteve al  L - 3
Dades de la via  :
Primer llarg  : A peu de via surt el nom "Badalona" es puja recte amunt fins sota de un arbre que espasa per sota i cap a la dreta, desprès per sobre a l’esquerra, es puja per un petit díedre fins encara la placa, al segon pas ens trobem amb un pas delicat, dues petites fissures verticals podrien ajudar... però no tenim nivell i trèiem l’antena, segueix be, després un tram que te les xapes per la placa i que pita xungo, un metre a la dreta una petita canal amb restes vegetals que ens faciliten aquest tram, per desprès fer un curt flanqueig a l’esquerra, ara un pas que fa penjar el cul, bon posicionament de peus i al segon moviment un agafador de somni a la nostre esquerra, amunt fins la reunió. 45 metres, 13 xapes 1 pitó, IVº-IVº+ / IIIº / Vº / Antena / Vº - Ao / Vº / IVº / Vº+ / Vº /IVº+

Segon llarg  :  Se surt recte amunt per terreny còmode, entrem a una mena de canal a la nostre dreta i entrem en un grupet d’arbres per la dreta, a la placa del davant es veuen les xapes ben seguides, un metre a la dreta per una fissura es pot pujar una mica amb un peu a cada banda fins a prop de la tercera xapa, un cop xapat em gronxo de la xapa per quedar a la vertical i la resta es mes assequible, amb bons agafadors fins a la reunió. 35 metres, 9 xapes, IVº / IIIº / Vº / Ao / Vº.

Tercer llarg  :  Se surt recte amunt per terreny còmode fins situar-se a sobre de la placa, un cop aquí el terreny es bastant fàcil fins sota de un muret que no te bon aspecte, però que esta mol ben protegit i que quant te agafes no es belluga res, flanqueig a la dreta per entrar a la reunió. 25 metres, 4 xapes, IVº / IIº-IIIº / IVº
Baixada :
Es pot baixar per la via, nosaltres em preferit caminar, cap a l’esquerra, uns 20/25 metres i trobar els ràpels e la via "Alarcon - Baraldes" que son mes còmodes, un primer de 32 metres, i un segon de 58 metres.
Per l’aproximació, descens i mes informació anar al següent enllaç :