tradueix a :

diumenge, 12 de juliol del 2015

Escalades en Albània



Juny 2015

Albània


Tirana


Es un país amb poca informació i que cap de nosaltres ha visitat, tampoc coneixem ningú que així anat.... tot això es un al·licient en si mateix, ho parlem i decidim buscar a veure si trobem alguna cosa per aprofitar el viatge i fer una mica de escalada del nostre nivell....?

De Përmet a Carshovë   "M.Dhëmbelit  i  M. Nemërçkë"  ???


Preguntem a uns i altres aprofitant les nostres xerrades de Bar i lo únic que trobem es desconeixement.. be si mes no pot ser interessant  ....

El Ton i els tres Joans


A la Xarxa trobem un recull viatger del any 2002, es mol estens geogràficament parlant, però poc específic per nosaltres. No obstant ens ha servit per fer saber a on anar.

Gjipës


Posteriorment em trobat uns màsters que  van obrir una via de 18 llargs al 2010, mol maco, però totalment fora de les nostres opcions.


  
 




 

























 En fi a mitjans de Juny aterrem a Tirana capital de Albània

El viatge a estat interessant i amb recances de no haver anar fa 10 anys o de tindre nosaltres 10 anys menys ..... en fi com escalada esportiva, em trobat alguna cosa ... poca i com escalada BEB es a dir a prop del cotxe, curta de recorregut ( sobre els 100 metres) i medianament ben equipada no em sabut trobar res ... En quant a “Tapies” precioses amb una certa, no excessiva, aproximació em trobat un munt, de bona i mala pedra,... a vista.

Parc N. Valbonë


Així que em fet un xic de esportiva, ens em banyat a les platges i termes, em recorregut el país de a lo llarg i a lo ampla i tenim una idea prou acurada per tornar en la propera reencarnació, be si algun Alpinista / Escalador  vol anar a obrir li puc passar lo que tinc, sobre tot fotos i descripció de com arribar a alguns llocs.

Parc N. Valbonë


Penjaré algunes fotos de parets, fetes des de el cotxe i amb la seva ubicació, també alguna de les nostres pobres escalades i al final unes quantes adreces electròniques que em trobat.

Parc N. Valbonë


El 5 que em anat ens lo he passat be i se ens ant fet curts els dies que em estat.



Ens em donat suport mútuament i ens em suportat ...... el Ton, els tres Joans i el Guillem.






Pagines interesants

professional poca informació

excursió a peu

http://www.summitpost.org/maja-popluks-from-theti-and-qafe-pej/274066#chapter_2                     
                                             
professional



2010 gran paret



  itineraris parets

http://www.summitpost.org/mt-arapit-in-albania-the-balkans-biggest-wall-raki-on-arapi-5-11d-pg-18-pitches/779198