tradueix a :

dissabte, 28 de març del 2020

Confinament Voluntari 2ª setmana

Dilluns    23 - 03 - 2020
Seguin el confinament..... sembla que vaig trobant el meu ritma.....
Em busco rutines diàries per que tot sigui mes plaent
Aixecar-me / esmorzar / llegí el diari / al ordinador fins les 14,30 h / escoltar les noticies, totes del "coronavirus" Menys "el temps" i després "zàping" fins la hora de "dinar/sopar" ( un àpat al dia, no mereixo mes) als vos de les 18/19 h..... Mitja ampolla de cava i molts dies una (així no em fan faltes pastilles per dormir, que son química, tot natural) 
Demà ...... uffff repeteixo.....
Fa uns quants anys enrere fini-quitaria el dia amb un "clau" Ara es un altre nivell.....
🤣🤣🤣😘😘😘  



Dimecres 25-03-2020
Ahir vaig fer una "performance". Vaig sortir de casa per anar a buscar queviures, ja que es preveuen uns dies freds i desagradables....
Primer de tot guants rebutjables, 
Desprès una mas-careta "3M" Que vaig trobar per casa, ves a saber els anys que te...
Porto el certificat "auto-responsable"
Així protegit agafo prenc la moto i cap el "Mercat de Sants" per els carrerons secundaris, no se com acabo darrera un cotxe dels "mossos".... renoi!!!! gira per el mateix lloc que Jo....
Es para el cotxe i penso.... ja esta..... no parant un " friky" que faig passo o no passo.... finament passo i no em diuen res...
El mercat esta poc transitat en un tres i no res compro els queviures
Torno cap a casa
Tinc un mal pensament i paro al Super de la Plaça Cerdà. 
Son uns 40 metres de cua, però no hi hauran mes de 50 persones, això anirà rapit.
No necessito res essencial, però faré un fons extra de "Pa de Panses" Que faig servir per acompanyar el cava.
Porto un hora de cua, en mala hora me he parat, però ara ja no es cosa de marxar.
1h 55m entro al Super, un espai enorme i 5/6 compradors
Les persones que treballant porten al cap un.....mmm no se com de definir-lo, alguna cosa  aixi com lo que portaven els artillers dels macro canons de Navarone...
Ja puc prendre cava amb pa de panses.
😜😜😜😜😜  


Dissabte 28-03-2020
Ja estem a dissabte i avui fa dues setmanes 2 de 8/10
Ara ja ens lo creiem, al principi era una mica com...... estic fent el préssec o be et senties un xic ridícul, semblava que això de portar mas-careta i guants no mes o feien la gent mes de l'orient.... be ara, després de dues setmanes, ja ho tenim assumit del tot.
Per un altre part demano una especial atenció i ajuda per els pobres "pixa-pins" estem en una situació dantesca i de extrem perill, ens ant tret i racionat una part molt important de la nostre alimentació........ "La Pol·lució".... Com podrem sobreviure amb aquest aire tant net...?? ens faltant partícules contaminant que alimentin el nostre cos i la nostre anima...
S.O.S.
😜😜🤣🤣🤣😷😷😷😷😷😘😘😘😘😘😘