tradueix a :

dissabte, 4 d’abril del 2020

Confinament Voluntari 3ª setmana

01-04-2020
Semblava impossible, però esta passant .... ho al menys a Mi me ho sembla.
Jo soc una mica refractari als comunicats, rebuts a traves de la "xarxa", sobre tot si passant de les tres ratlles o els 10 segons de duració. Aquest darrers dies me ha semblat observar una important baixada dels missatges i vídeos rebuts....
Pot ser general....?
 🙀🙀🙀🙀🙀🙀 

02-04-2020
Segueix la rutina, es curiós que en els diaris de paper i en les noticies de la Televisió ant desaparegut, els morts de les guerres obertes en aquest nostre"Món" Així com els drames dels refugiats i desplaçats arreu del nostre "Món", sembla que el món estigui aturat.
Jo crec que tot deu continuar igual de malament, però ara tenim feina en mirar-nos el nostre melic.
😞😞😞😞😞

04-04-2020

Avui finalitzem la tercera setmana de tancament.

Sembla que em transformat les diferents i caòtiques accions en “rutines” i ens em adaptat a elles.
Es a dir estem avançant en les fases del “Dol” em passat de la “negació” a la “enyorança i súper activitats” i estem en la “adaptació”

Ànim aquesta adaptació serà llarga i entre mig tindrem alguna trobada amb la “Depre.”  

També ens barallarem amb la senyora “bascula”, que sempre ens esta enganyant.

Per fi podem practicar i dir sense vergonya que practiquem el digne esport del Jeure ....

Ànim .... fonts ben informades me ant dit que es segur que abans de Nadal ens deixin sortir a ventilar les cordes......

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤣🤣🤣🤣🤣🧗🏻‍♀️🧗🏻‍♀️🧗🏻‍♀️🧗🏻‍♀️🧗🏻‍♀️🧗🏻‍♀️🧗🏻‍♀️


El meu Blog, de vies a Montserrat
i el meu Blog de altres llocs
per si voleu clickar, o millor, os podeu fer seguidors
gracies