tradueix a :

dissabte, 23 de maig del 2020

Confinament Voluntari 10ª setmana

Confinament Voluntari 10ª setmana

18-05-2020

Be els de “Can Fanga” ja estem al 0,5 i això es nota al meu carrer, la meitat de establiments gestionats per personal Xines ha obert la botiga, l’altra meitat encara no.

També es nota en el transit, ara ja se senten les sirenes de “La Bòfia”  amunt i avall, amb el conseqüent , relaxant i estrident soroll ..... en fi comença la normalitat, no una “nova normalitat” comença la de sempre ....

20-05-2020

Al carrer un munt de mascaretes, mentre la naturalesa comença a rebre deixalles dels “esportistes”, això si un xic diferents ara es troben per terra guants de “plàstic” i mascaretes, com es pot perdre un guant o una mascareta que portes posades ....????

23-05-2020

Ahir, divendres 22-05-2020, llegeixo al diari que se ant posat “propostes de sanció” ha esportistes federats de muntanya, per que ant agafat el cotxe, se ant anat a poblacions de menys de 5000 habitants a fer muntanya.

Ara estem treien profit del desgavell de que ha Madrid ant dit “Provincias” i a Catalunya “Regió Sanitària” , quant ens interessa som “Espagnols” i quant ens interessa “Catalans ....... be ...  anem be.

Un altre qüestió es que, com no he de poder anar de Barcelona al Pirineu de Barcelona o al Berguedà, tot dintre de la meva “Província”  jo que visc  a “Can Fanga” i soc un tio collonut, Jo que no pararé en lloc, Jo que no tindre accident de cotxe per que soc la hòstia de bon conductor  i un accident de muntanya o d’escalada .... Jo que soc el Màster del Univers, no em passarà mai.... es que aquests “Polítics” no tenen en compte la meva excelsa superioritat ......??

Menys mal que la federació de Muntanya si ho te en compte i em protegirà de tots aquests que em volen equiparar a la resta de mortals.....

Suggeriments de vies per anar-hi

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.