divendres, 14 d’octubre del 2022

Davessó
Via : La Carla

Com arribar amb cotxe

Aproximació a Peu  Just arribar el camí a tocar de la paret, comencen amb el mateix peu de via la "Incondicionals de Malanyeu" i "La Carla".
Descripció :
Primer Llarg : Una placa vertical i plena de forats, a quin més adient, anirem diagonal a la dreta, per passar per una petita placa entre uns arbres, després amunt anant seguint les xapes, trobarem un parell de passos que s'han de mirar una mica més que els altres, però res d'excepcional. Pedra de primera, Agafadors abundants i ben assegurada, la fan perfecta per a nosaltres. Arribem amb un arbre amb la instal·lació de ràpel, la reunió la podem fer dos metres més amunt en un còmode replà i amb dos paràboles. 35 metres, 10 xapes, IVº - IVº+
Segon llarg :
Recte amunt de la reunió, es pot pujar recte més fi, més fàcil un xic a la dreta, però més atlètic, passar la xapa per l'esquerra més fàcil, recte amunt més difícil, després amb certa tendència a la dreta, un esglaó i un pas per parar atenció (fàcilment protegible amb un friend) que fa una petita rapissa i una darrera xapa per entrar a la reunió. 30 metres, 3 xapes, IVº - IVº+ / IIIº / IVº+ / IVº
Tercer Llarg :
Se surt un xic a la dreta de la reunió per una bonica i curta placa amb la sortida amb pedra a controlar, un tram per uns blocs un xic més fàcil, situats en aquest punt tenint al nostre esquerre una doble fissura vertical, una xapa un xic alta, que es pot agafar entrant per la dreta (tascó o friend possible) i sortint per l'esquerra (Ao) per situar-nos en la fissura de l'esquerra, la mà dreta té un bon agafador vertical un xic amagat que facilita el seu ascens fins a la darrera xapa, d'aquí un parell de metres a l'esquerra per entrar a la reunió. 30 metres, 5 xapes (Ao) / IVº / ( Ao )/ IV+ / IVº
La baixada :
Per la mateixa via anant seguint les reunions

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.