dijous, 30 de gener del 2014

La Formiguera
Amb Cotxe
Aproximació a Peu  :
Des de el poble seguim la carretera direcció Camarasa, no mes sortir als pocs metres un petit espai per aparcar a ma dreta de la carretera i al seu davant ( a la esquerra) una entrada estreta que dona pas a una amplia esplanada a on deixar el cotxe.
Al final de la esplanada un camí ens portarà a la Formiguera.
A poc de començar a caminar un desvio a l'esquerra creua el riuet seguir-lo, se enlaira ràpidament i arria a la via del tren creuar-la, davant tenim la Paret de la Formiguera, un còmode camí ens porta al peu de la Paret.
Descens :
Moltes vies estan preparades per baixar-les rapelant, amb lo que seguirem el itinerari 1ª de pujada en direcció contraria.
Si volem baixar caminat ens em de posar a dalt de la cinglera i seguir un corriol cap a la dreta, sentit marxa, sense separar-nos gaire del cap de munt de la Paret.
Després el camí es fa mes marcat i comença a baixar marcadament cap a les vies del tren, anar seguir-lo fins sortir a les vies, a prop de la boca del túnel, per el costat contrari al de pujada, creuar la via i agafar un marcat camí que ens portarà al aparcament.

Memòria Selectiva

Martinetti

Normal

Lo Pep

Del Barbes

Garrets-Eusebi

El Aberroncho

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.