dissabte, 21 de maig del 2016

Serrat del Poll
Via : Lo Nik Gall-Lastir
Descripció de la via
Nom de la via amb retolador.
Primer llarg  :   Recte amunt del nom, amb una lleugera tendència a l’esquerra, un pont de pedra a un metre i desprès mes amunt una xapa, mes a munt un xic a l’esquerra un pitó, agafadors mol bons pedra mol bona grau amable.... un pas a la dreta i un altre xapa i arribem a la reunió. 28 metres, 2 xapes i un pitó, IVº / IVº+ / IVº
Segon llarg  : Es pot sortir per la dreta o per l’esquerra, per tots dos llocs tens uns 2 metres que tiba de valent, desprès es segueix amunt amb una dificultat mantinguda, dret però amb uns agafadors excel·lents, roca excel·lent de la tercera xapa una mica a la dreta i desprès per terreny mes fàcil a l’esquerra . 30 metres, 3 xapes, Vº+ /  Vº / IVº  /  IIIº
Tercer llarg  :   Se surt per l’esquerra, fletxa que ho marca, tot seguit una xapa i amunt per una mena de canal i desprès sempre amunt fins situar-nos al costat de un arbre en una cornisa ampla.  30 metres, 2 xapes IVº / IIIº  /  IVº / IIIº / IIº.
Tercer llarg bis  :  En horitzontal a la dreta, fletxa indicadora, una xapa ens serveix per marca el camí, seguir horitzontal fins la reunió. 15 metres, 1 xapa, caminant.
Quart llarg  :  Preciós, cantells ferms a vegades un xic mes petits de lo habitual que em trobat fins aquí, un pas delicat abans de agafar la canal, es menys difícil si vas un xic a la dreta de la xapa i te agafes al canto de la canal, desprès a l’esquerra a trobar un bonic pont de pedra, la pujada per la canal es còmoda, la pedra de primera. 30 metres, 4 xapes 1 pitó 1 pont. Vº / Vº+ / Vº / IVº+.
Cinquè llarg  :  Se surt per l’esquerra i recte amunt, al mig un pas que depassa una mica la vertical, tot el llarg es vertical amb pedra mol bona i agafadors de lo millor que he trobat sens dubta un llarg 10, per recordar i explicar-lo tot magnificant-lo. 30 metres, 6 xapes 1 pont, Vº / Vº+ / Vº.
Sisè llarg  :  Se surt per la dreta per sota de un arbre per trobar al altre costat un díedre, a la placa de la dreta una xapa, es pot pujar tot per la placa, es pot pujar tot per el díedre o es pot fer un poti-poti al gust fins que definitivament et col·loques a la placa i vas fent, per entrar a la reunió tenim una xapa al mig de una placa una mica fina, es pot anar per l’esquerra a una canal mes còmode de fer. 30 metres, 3 xapes, IIIº / IVº /  Vº / IVº+ / Vº o  IVº+.
Descens :  Un ràpel de 30 metres i un de 60 metres, desprès se agafa el camí de baixada que passa per la R-3

Suggeriments de vies per anar-hi a la resta

Suggeriments  de vies per anar-hi  a Montserrat.