tradueix a :

dilluns, 9 de setembre del 2019

Tractament


09-09-2019

Desprès de la caiguda patida al mati, (10-07-2019) ara estem al cotxe i truco al telèfon que surt a la targeta de federat, me atenen mol correctament, els hi dic que els companys em poden traslladar a Barcelona .Aquí comença el primer problema a Barcelona no mes hi ant 3 clíniques de la Federació, com que no tenim experiència  al respecte, desconeixem els serveis de cada una i la telefonista es renta les mans, be escollim la “Policlínica Barcelona”, que els companys coneixent de la seva època jove al barri.

Arribada a la Policlínica Barcelona els companys aconsegueixen que els hi deixin una cadira i se les veuen per remuntar-me per la rampa de entrada, per que la cadira va sense conductor...!!! primera incidència, seguim ... a recepció, diuen que no ant rebut la confirmació de l’asseguradora, els tinc que ensenyar i enviar, per e-mail, la copia que la assegurada me ha enviat, una visita rapida al metge que es mira el peu en una confortable distancia per demanar unes radiografies. La senyoreta de les radiografies ens diu que Ella ja hauria de haver plegat i que em doni presa, Jo no puc aguantar-me dret i Ella no col·labora, em subjecto a la plataforma / llitera  del aparell i aquesta es belluga, la Senyoreta em fum una esbroncada, els companys senten el soroll i entrant ajudant-me a estirar-me a la llitera, mentre ha arribat la meva Núria que ve directe com un llamp de Ponts i ja no la perdre de vista fins al dia d’avui, be a lo que anàvem, .. mai me havien fet tant de mal per unes radiografies, Ella obstinada en posar-me el peu pla o de costat .... va ser una petita  i dolorosa lluita que no va guanyar ningú,  si no es pot no es pot, que mogui el aparell,  finalment va dir ... be ja anirà be..!!!  amb un to que no em feia gracia.

Finalment radiografies fetes i esperant la visita amb el metge, al que sentim parlar encara que esta sol a la consulta, de tant en tant ens sembla com si estigues consultant alguna cosa sobre el meu peu, al cap de una bona estona surt i em mira el peu, diu que ho ha estat consultant (?) i segueix mirant el peu i dient esta mol inflat, segur que abans de la caiguda el tenia igual que el altre ,...?  que si que els dos eren iguals, així  3 o 4 cops desprès tot bellugant el cap, es que esta mol inflat i això es mol fumut, també unes quantes vegades fins que ja una mica cansat li pregunto ..... vostè es traumatòleg ...? NO em contesta i Jo em quedo amb la boca oberta, moment que ell aprofita per dir-me ... escolti tant aviat com pugui vagi a que li miri un “metge traumatòleg”, ja no se que fer ni que dir, Ell aprofita per dir-me que em posarà un embenat, no comprensiu, també em posarà uns punts a una ferida de la ma.
La meva "Fan" dona el vist i plau

Següent capítol :  Anem cap el quartet de les cures d’urgències ...... Taxin!!!! La cadira de rodes, de urgències, no passa per la porta, em tenen que ajudar a aixecar-me plegar una mica la cadira i tornar-me a la cadira. Be una senyora que es possible fos infermera (o similar) no ho se,  mara meua sort de Ella que de forma mol subtil anava indican que tenia que fer el metge, a la hora de posar una mica de anestesia per posar els punts va ser tot un xou amb una xeringuilla voladora que va sortir disparada enrere i una quantitat de líquid anestèsic que surava per tot el exterior de la meva ma.

Finalment vaig sortir de la “Policlínica Barcelona” i anar-me a casa, al dia següent visita al "meu" traumatòleg, al migdia ja tenia la ressonància magnètica feta i un diagnòstic : Trencada de Turmell (Astràgal) i tres o quatre tendons amb trencaments fibril·lars, al vespre una fèrula i dos mesos sense carregar pes al peu.

Sembla que es una trencada neta i que no hi ha desplaçament ossi, per lo que no he passat per quiròfan.
sessions de  Magneto-teràpia

El 11-09-2019 fa 9 setmanes i des de fa uns dies que em deixant posar el peu al terra sense passar-me i amb la fèrula posada, la propera visita a finals de Setembre que ja farà mes de 11 setmanes, a veure si em deixant començar la recuperació.

Una recomanació  nascuda de aquesta experiència .....
Si teniu una urgència traumàtica NO ANEU
           a “Policlínica Barcelona”